СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ГАРМОНІЙНИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ

Автор(и)

  • Віра ДУБ

DOI:

https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159083

Ключові слова:

студенти-переселенці, міжособистісні відносини, соціально-психологічний тренінг, гармонізація міжсобистісних відносин

Анотація

У статті обґрунтовано важливість запровадження у практику виховної роботи вищої школи форм і методів роботи, які базуються на принципах співробітництва, співтворчості, взаємоповаги та взаєморозуміння. Розкрито сутність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку гармонійних міжособистісних відносин студентів-переселенців, що забезпечує взаємодію між студентами і передбачає актуалізацію ними свого внутрішнього світу шляхом усвідомлення власних думок, станів і передумов дій, внутрішнього світу інших людей. Висвітлено особливості такого тренінгу. Окреслені результати участі студентів-переселенців у соціально-психологічному тренінгу з розвитку гармонійних міжособистісних відносин.

Посилання

Днепрова Т.П. Формирование межличностной толерантности посредством рефлексивного тренинга / Т.П Днепрова, О.А Каргопо-лова // Профессиональное образование. – Екатеринбург, 2011. – № 5. – С. 200–206.

Дуб В.Г. Міжособистісні відносини студентів переселенців / В.Г. Дуб // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки / Херсон. держ. ун-т, ф-т психології, історії та соціол. – Херсон, 2018. – Вип. 2. – Т. 2. – С. 36‒41.

Дунець Н.М. Тренінг як інтерактивний метод навчання / Н.М. Ду-нець // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – 2010. – № 23. – С. 14–18.

Пернарівська Т.П. Формування у студентів готовності до гармо-нізації міжособистісних відносин у позауадиторній діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Т.П. Пернарівська. – К., 2015. – 22 с.

Совместная деятельность: методология, теория, практика / К.А. Абульханова-Славская, О.В. Аллахвердова, М.И. Бобнева и др. – М. : Наука, 1988. – 232 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-05