Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Проблеми гуманітарних наук. Психологія
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про збірник
Мета та завдання
Порядок рецензування
Політика відкритого доступу
Етичні норми
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вимоги до статей
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 43 (2018): Проблеми гуманітарних наук. Психологія
№ 43 (2018): Проблеми гуманітарних наук. Психологія
Опубліковано:
2022-11-02
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ТВОРЧІСТЬ
Галина АСЄЄВА
11-24
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТА ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Зоряна БОРИСЕНКО
25-38
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АУТОАГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ЮНАЦТВА
Тарас ГАВРИЛИШИН
39-51
PDF
БУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ СЬОГОДЕННЯ
Любов ГАВРИЩАК, Світлана МАЩАК
52-63
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ТА СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ПОБУДОВИ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ
Мар’яна ГЛАДКЕВИЧ
64-75
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ СВОБОДИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Ірина ГРИНИК
76-87
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ГАРМОНІЙНИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
Віра ДУБ
88-96
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ УЧНІВ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Наталія КАУТ
97-111
PDF
ДЕЗАДАПТОВАНА ПОВЕДІНКА МОЛОДІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Ірина МОСЕВИЧ
112-127
PDF
СТРУКТУРА АСЕРТИВНОСТІ З ПОЗИЦІЇ КОНТИНУАЛЬНО-ІЄРАРХІЧНОГО ПІДХОДУ
Наталія ПОДОЛЯК
128-139
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДСЕСТЕР
Марія ПОПІЛЬ, Ірина ЛЕВИЦЬКА
140-150
PDF
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЧИННИКІВ БАТЬКІВСЬКО-ДИТЯЧИХ КОНФЛІКТІВ
Олеся РИГЕЛЬ, Олександр ПОСАЦЬКИЙ
151-160
PDF
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ФАКТОРИ ГОТОВНОСТІ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ І БАТЬКІВ
Валентина СТЕЦЬ
161-173
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Євгенія СУХРАМЕНДА
174-186
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ САМОСТВЕРДЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Роман ХАВУЛА
187-195
PDF
Мова
English
Українська