СВОЄРІДНІСТЬ ІДІОСТИЛЮ Р.М. РІЛЬКЕ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110562Ключові слова:
амбівалентність; контрастність художнього образу; модальність; «естетика протиставлення»; слова-антиподи.Анотація
У статті вперше в українському літературознавстві досліджується амбівалентність та контрастність художнього образу в системі поетичних творів Р.М. Рільке, конкретизується формування та структурування поетичного образу в дуалістичних, антитетичних художніх структурах, розглядається безпосередній зв’язок існування художнього образу в ситуації антиномії з поетикою художньої модальності.
Посилання
Бахтин М.М. Проблемы поэтики Достоевского / Михаил Михайлович Бахтин. – Москва, 1963. – 340 с. [in Russian].
Бройтман С.Н. Историческая поэтика / Самсон Наумович Бройтман. – Москва : Российский государственный гуманитарный университет, 2001. – 420 с. [in Russian].
Качуровський I. Антиципація як архітектонічний засіб / Ігор Качуровський // Symbolae in honorem Volodymyri Janiw. – Мюнхен : Український Вільний Університет, 1983. – С. 468 – 478.
Kandinsky W. Über das Geistige in der Kunst // Engel Manfred. R.M.Rilkes «Duineser Elegien» und die moderne deutsche Lyrik. – Stuttgart : Metzler, 1986. – S. 185.
Rilke R.M. Sämtliche Werke : Іn 6 Bänden / Rainer Maria Rilke; [hrsg. vom Rilke-Archiv in Verbindung mit Ruth Sieber-Rilke]. – Frankfurt am Main : Insel Verlag, 1987. – Bd. 1 : Gedichte. Erster Teil. – 878 s.