ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 4 КЛАСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110729Ключові слова:
мова; мовлення; соціокультурна компетентність; уроки української мови; молодші школярі.Анотація
У статті розглянуто і теоретично обґрунтовано особливості формування соціокультурної компетентності учнів під час вивчення української мови; схарактеризовано особливості успішного формування в дітей молодшого шкільного віку соціокультурної компетентності; окреслено зміст соціокультурного аспекту навчання української мови учнів 4 класу початкової школи та виокремлено ефективні види роботи для формування соціокультурної компетенції молодших школярів на уроках української мови.
Посилання
Бібік Н.М., Вашуленко М.С., Мартиненко В.О. та ін. Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія. – К. : Педагогічна думка, 2014. – 346 с.
Гірняк С.П. Соціокультурні компоненти і компетенції мовної особистості / Світлана Гірняк // Вісник Донецького інституту соціальної освіти. Серія «Філологія. Журналістика». – Том 5. – Випуск 2009. – С. 23 – 27.
Гірняк С.П. Сутність соціокультурної компетенції мовної особистості // Збірник наукових праць за матеріалами Другої Міжнародної науково-практичної конференції : Рідне слово в етнокультурному вимірі. – Дрогобич: Посвіт, 2009. – С. 377 – 383.
Державний стандарт початкової загальної освіти // Практика управління закладами освіти: Щомісячний спеціалізований журнал (Спецвипуск). – Київ, 2012. – 68 с.
Масенко Л. (У)мовна (У)країна: Популярне видання / Лариса Масенко. – К. : Темпора, 2007. – 88 с.
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням українською мовою : 1-4 класи. – К. : Освіта, 2012. – 392 с.
Синявський О. Норми української літературної мови / Олекса Синявський. – Львів : Українське видавництво, 1941. – 363 с.
Указ Президента України про «Національну доктрину розвитку освіти» № 347 від 22 квітня 2002 року [Електронний ресурс] // Режим доступу : http:// zakon3.rada.gov.ua/laws/show/347/2002