ОЦІНЮВАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРАКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110171

Ключові слова:

оцінка; форми оцінювання; навчальні досягнення; знання; вміння; навички.

Анотація

У статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагає учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних силах. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчання.

Посилання

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.

Луців С. Слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі [Текст] : зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич: Посвіт, 2013. – С. 516 – 522.

Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів / М. М. Фіцула. – К.: «Академія», 2000. – 544с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-03