ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЖУРНАЛІСТИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.109047Ключові слова:
соціокультурна компетентність, майбутній молодший спеціаліст із журналістики, українська мова, формування української мовної особистості.Анотація
У статті акцентовано увагу на важливості формування соціокультурної компетентності студентів спеціальності 061 Журналістика у процесі вивчення української мови у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації. Окреслено сутність соціокультурної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики, що сприяє усвідомленню себе як носія національних цінностей; формуванню загальної культури, загальнолюдських цінностей, відповідальності за майбутнє Батьківщини; опануванню етики та етичних норм; принципів діалогу з представниками різних поглядів, націй, культур, релігій; формуванню широкого спектру мовленнєвих навичок і умінь; умінь управляти інноваційними процесами та інноваційною діяльністю. Зосереджено увагу на формах і методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток української мовної особистості студента.
Посилання
Вітюк В. Основні шляхи формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Валентина Володимирівна Вітюк // Рідне слово в етнокультурному вимірі : Зб. наук. праць. – 2013. – №1. – С. 474-480.
Зелінська Н.В. Сучасний редактор: проблеми професійного вишколу / Н.В. Зелінська, Е.І. Огар, Ю.Е. Фінклер, Н.І. Черниш // Наукові записки Інституту журналістики. – 2002. – Т.7. – С. 10-22.
Никитенко З.Н. Европейский языковой портфель для начальной школы / З. Н. Никитенко // Иностранные языки в школе. – 2008. – № 5. – С. 9–13.
Прихода Я. Редактор у системі соціальних комунікацій / Ярослава Прихода // Вісник Книжкової палати. – 2011. – №2. – С. 18 – 21. 5. Словник української мови. – Т.9. – К.: Наукова думка, 1978. – С. 476.
Українська мова. Навчальна програма для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти/ Укл.: Т.М. Антонюк, Л.Б. Ковалевська, А.М. Кабаненко. – Київ: Міністерство освіти і науки України, 2013. – 23с.
Українська мова. 10-11 клас. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (проект) / Укл.: Л.І. Мацько, О.М. Семеног, Т.В. Симоненко. – Київ: Міністерство освіти і науки України, 2017. – 95с.