РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТРВЗ
Ключові слова:
початкова освіта, ТРВЗ-технологія, літературні здібності, творчі здібності, прийоми навчання.Анотація
У статті проаналізовано сутність ТРВЗ-технології, описано засоби розвитку пізнавальних і творчих здібностей у навчальному процесі методами ТРВЗ, описано можливості застосування адаптованих методів ТРВЗ для учнів початкової школи; з’ясовано, що впровадження ТРВЗ у сферу початкової освіти сприяє розв’язанню проблеми щодо їх якісного впливу на зміст, методи та форми організації навчання, які й створюють умови для навчально-виховного процесу початкової школи.
Посилання
Альтшуллер Г. С. Алгоритм изобретения / Г. С. Альтшуллер. – М. : Московский рабочий, 1969. – 272 с.
Альтшуллер Г. С. Основы изобретательства / Г.С. Альтшуллер. – Воронеж : Центрально- Черноземное кн. изд., 1964. – 240 с.
Альтшуллер Г. С. Теория и практика решения изобретательских задач / Г. С. Альтшуллер, Б. Л. Злотин, А. В. Зусман. – К. : Методические рекомендации. – Кишинев, 1989. — 127 с.
Богат В. ТРВЗ: основні положення: [про наук. концепцію теорії розв’язання винахідницьких задач] / В. Богат // Дошкільне виховання. – 2005. – № 7. – С. 18.
Костюк Г.С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г.С. Костюк. – К.: Основи, 2006. – 80 с.
Кріпакова С. Використання функціонально-системного підходу, як методу ТРВЗ, в початковій школі / С. Кріпакова. - [Електронний ресурс]. // Режим доступу: http://sichneva2016.jimdo.com/
Роменець В.А. Психологія творчості / В. А. Романець. – К.: Либідь, 2001. – 286 с.
Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя / О.Я. Савченко. – К.: Освіта, 2007. – 334 с.