МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Ключові слова:
графічні навички, каліграфія, письмо, почерк, молодший школяр, цифра, початкова школа.Анотація
У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкових класів навичок графічно правильного написання цифр. Наголошено, що воно є вагомим компонентом каліграфічного письма – процесу, який пов'язаний із діяльністю всіх ділянок кори головного мозку і який вимагає тривалого вправляння. Розкрито методичні особливості формування каліграфічних умінь та навичок молодших школярів на уроках математики, описано типові помилки в написанні цифр та корекційну роботу щодо їх усунення.
Посилання
Блінова Г. Й. Дидактичний матеріал для подолання вад письма у дітей : Посібник / Г. Й. Блінова, Т. В. Пічугіна. – К. : Благовіст, 2004. – 196 с.
Гурова Є. М. Підготовка руки дитини до письма / Є. М. Гурова // Початкова школа. – 2000. – № 5. – С. 61–62.
Загорулько Т. Каліграфічні навички першокласника : майстер – клас / Т. Загорулько // Початкова освіта (Шкільний світ). – 2011. – № 28. – С. 22–24.
Залозна І. Етимологія і каліграфія : лексична і етимологічна робота під час хвилинок каліграфії для 3–4 класів / І. Залозна // Початкова освіта (Шкільний світ). – 2011. – № 33–34. – Наша вкладка. Готуємося до уроку. – 11 с.
Ілюхіна В. А. Нові підходи до формування графічних навичок. Лист з «секретом» / В. А. Ілюхіна // Початкова школа. – 1999. – № 10. – С. 37–52.