ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
освітній процес, особистісно-орієнтована освіта, учні, початкова школа, педагогічні умови, середовище, взаємодія, освітнє завдання.Анотація
У статті розкривається проблема підготовки учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу початкової школи. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів початкової школи у взаємодії з ними.
Посилання
Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання : Науково-метод. посібник / І.Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
Бех І.Д. Виховання особистості : у 2 кн. – Кн.2 : Особистісно- орієнтований підхід : Науково-практичні засади : навч.-метод. посібник / І.Д. Бех.– К. : Либідь, 2003.–344 с.
Левшин М. Інтегративно-синергетична модель проектування особистісно-орієнтованих технологій навчання і виховання / М. Левшин // Вища освіта України. – 2004. – № 1.– С. 36–40.
Освітні технології : Навч.-метод. посібн. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти.– К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
Проблема особистісно-орієнтованого навчання учнів початкових класів в умовах модернізації загальноосвітньої середньої школи : матеріали всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Дрогобич : Коло, 2004. – 142 с.
Савченко О. Мета і результати уроку в контексті компетентісного підходу / О. Савченко // Початкова школа. – 2015. – № 3. – С. 10–15.
Сухомлинський В.О.Вибрані твори. У 5 томах. – Т.1. / В.О.Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1976. – 554 с.
Тимощук Н.С. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / Н.С. Тимощук. – Рівне : РДГУ, 2005. – Вип. 30. – С.21–26.
Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированого обучения в современной школе / И.С. Якиманская. – М. : Сентябрь, 2000. – 176 с.