ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ

Автор(и)

  • Любов СУГЕЙКО

Ключові слова:

лінгводидактика, лінгвокультурологічний принцип, національна свідомість, лінгвокультурологічні завдання: акумулятивні, асоціативні, аналітичні, креативно-конструктивні.

Анотація

У статті розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації навчання української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історії про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента та різні класифікації мовознавців щодо видів вправ та їх змістового наповнення.

Посилання

Літературознавчий словник-довідник / [Р.Т. Гром’як, Ю.1. Ковалів та ін.] – К. : ВІД «Академія», 1997. – 752 с.

Маслова В.А Введение в когнитивную лингвистику : Учеб. пособие / В.А. Маслова. – М. : ФЛІНТА : Наука, 2011. – 296 с.

Мишатина Н.Л Методика и технология речевого развития школьников лингвоконцептоцентрический подход : [монография] / Н.Л. Мишатина. – СПб. : Наука : «САГА», 2009. – 264 с.

Паламар Л. Формування мовної особистості у вищих навчальних закладах України / Л. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі. – 2008. – №9 – С. 35–37.

Пентилюк М. Концепція когнітивної методики навчання української мови / М. Пентилюк, А. Нікітіна, О. Горошкіна // Дивослово. – 2004. – № 8. – С. 5–9.

Попова 3. Д. Когнитивная лингвистика / З Д. Попова, И.А. Стернин. – М. : ACT : Восток – Запад, 2007. – 314 с.

Потапенко О.І. Лінгводидактика (курс лекцій) : навч. посіб. / [Потапенко О.І., Кожуховська Л.П., Товкайло Т.І.] – К. : Міленіум, 2005. – 405 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07