ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЛЕКСИКОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В АСПЕКТІ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.178201Ключові слова:
комунікативно-діяльнісний підхід; елементи лексикології; словниковий запас; багатозначні слова; синоніми; антоніми; омоніми.Анотація
У статті йдеться про важливість вивчення елементів лексикології на уроках української мови в початкових класах, звернуто увагу на особливості опрацювання лексичного матеріалу молодшими школярами; підкреслено необхідність здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання учнями початкової школи основних понять з лексикології; наголошено на значущості вивчення елементів лексикології як таких, що сприяють збагаченню словникового запасу молодших школярів, увиразнюють мовлення, дозволяють висловлювати власну думку більш зрозуміло й переконливо.
Посилання
Вашуленко, М. (Ред). (2010). Методика навчання української мови в початковій школі. Київ: Літера ЛТД.
Вашуленко, М. С. (2006). Українська мова і мовлення в початковій школі. Київ: Освіта.
Дорошенко, С. (Ред). (1992). Методика викладання української мови. Київ: Вища школа.
Лужецька, Л. (2007). Вивчайте, діти, рідну мову! Дрогобич: Посвіт. На допомогу вчителеві початкових класів. 3 клас: навчальні програми. (2016). Київ, Освіта.
Пентилюк, М. (1999). Наукові засади комунікативної спрямованості у навчанні рідної мови. Українська мова і література в школі,3, 8-10.
Пономарьова, К. (1997). Робота над синонімами як засобом увиразнення мови. Початкова школа, 6, 15-18.