КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2021.212386Ключові слова:
орфографічна грамотність; орфограма; писемне мовлення; комунікативно-діяльнісний підхід; орфографічні правила.Анотація
У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдосконаленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною й відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння.
Посилання
Вашуленко, М. (Ред). (2010). Методика навчання української мови в початковій школі. Київ: Літера ЛТД.
Гриценко, Наталія. (2000). Системна робота з підвищення орфографічної грамотності учнів початкових класів. Бібліотечка вчителя початкової школи, 15 – 16, 2 – 5.
Дорошенко, С. (Ред). (1992). Методика викладання української мови. Київ: Вища школа. Зубков, М. (2004). Українська мова: Універсальний довідник. Харків: ВД «Школа».
Лужецька, Л. (2007). Вивчайте, діти, рідну мову! Дрогобич: Посвіт. Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти: 1-2 та 3-4 класи. (2019). Київ: Світоч.