ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2018.140846

Ключові слова:

комунікація, професійно-педагогічна комунікація, гуманізація спілкування, мовлення.

Анотація

У статті розглянуто проблеми комунікації як специфічної форми спілкування та обміну інформацією. Проаналізовано компоненти професійно-педагогічної комунікації як особливого виду діяльності учителя початкової школи. Наголошено, що педагогічна діяльність, яка ґрунтується на спілкуванні з учнями, має бути базована на гуманістичних засадах та культурі мовлення. З’ясовано важливість основних засобів комунікації – вербальної, невербальної, інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж.

Посилання

Балакіна, Л. Л. (2007) Теорія комунікації як основа педагогічної взаємодії. Філософія освіти, 1, 175 – 178.

Бацевич, Ф. С. (2007) Словник термінів міжкультурної комунікації. Київ, Довіра.

Вихованець, І. Р. (1990) Таїна слова. Київ, Радянська школа.

Волкова, Н. П. (2002) Педагогіка. Київ, Академія.

Волкова, Н. П. (2006) Професійно-педагогічні комунікації. Київ, Альма- матер.

Гончаренко, С. У. (1997) Український педагогічний словник. Київ, Либідь.

Державний стандарт початкової загальної освіти Взято з http://mon. gov.ua/content//project.pdf

Іванишин, В. (1994) Мова і нація. Дрогобич, Відродження.

Ковальчук, Л. О. (2007) Основи педагогічної майстерності. Львів, Видавничий центр Львівського національного університету імені Івана Франка.

Кравець, В. (1996) Історія класичної зарубіжної педагогіки та шкільництва. Тернопіль.

Лузецька, Л. (2011). Лексичні засоби виразності мовлення та їхня роль у становленні мовної особистості майбутнього вчителя. Рідне слово в етнокультурному вимірі. Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції. Дрогобич, Посвіт, 438 – 444.

Мостова Т. (2002). Світ на ім’я Амонашвілі. Освіта України. 79, 8.

Ушинський К. Д. (1975) Рідне слово. Том 1. Київ, Радянська школа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-02