ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОГО ДІАЛОГУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
освітній діалог, характеристики освітнього діалогу, діалогічна культура викладачів, програма освітнього діалогу.Анотація
Стаття присвячена проблемі впровадження освітнього діалогу як активної форми навчання студентів. Емпірично доведено, що викладачі і на особистісному, і на професійному рівнях недостатньо готові до організації занять у формі освітнього діалогу. Наведено опис програми спеціальних семінарів для викладачів у формі освітнього діалогу.
Посилання
Братченко С.Л. Межличностный диалог и его основные атрибуты / С.Л. Братченко // Психология с человеческим лицом: гуманистическая перспектива в постсоветской психологии / под ред. Д.А. Леонтьева, В.Г. Щур. – М. : Смысл, 1997. – С. 201 – 222.
Галицких Е.О. Диалог в образовании как способ становления толерантности : учебно-методическое пособие / Е.О. Галицких. – М. : Академический проект, 2004. – 240 с.
Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М. : Смысл, 2002. – 527 с.