ACTIVE-DIALOGICAL READING IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF PERSONAL REFLECTION OF LYCEUM STUDENTS

Authors

  • Yevheniia SUKHRAMENDA

Keywords:

рефлексія, самоорганізація, саморозвиток, рефлексивна діяльність, рефлексивні дії, рефлексивний аналіз, активно-діалогічний характер процесу читання, когнітивний, регулятивний, рефлексивний план інформації.

Abstract

ACTIVE-DIALOGICAL READING IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF PERSONAL REFLECTION OF LYCEUM STUDENTS

References

Андреєва Я.Ф. Формування в учнів навичок діалогічної взаємодії з художнім текстом / Я.Ф. Андреєва // Актуальні проблеми психології : Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К. : Нора-Друк, 2001. – Вип. 21. – С. 31–37.

Виногородський А.М., Булах І.С. Особистісна рефлексія як корекційний аспект при дезадаптації у підлітків / А.М. Виногородський, І.С. Булах // Проблеми та перспективи розвитку психології в Україні : матеріали ІІ зʼїзду Товариства психологів України. – К., 1996. – С. 77–78.

Степанов С.Ю. и др. Принципы рефлексивной психологии педагогического творчества / С.Ю. Степанов и др. // Вопросы психологии. – 1991. – № 5. – С. 5–14.

Український Я.І., Штопало Н.Я. Рефлексія як засіб саморозвитку особистості / Я.І. Український, Н.Я. Штопало // Вісник Київського університету імені Тараса Шевченка: Соціологія. Психологія. Педагогіка. – 1999. – Випуск 7. – С. 24–27.

Чепелева Н.В. Влияние смысловой организации текста на его понимание / Н.В. Чепелева // Психосемиотика познавательной деятельности и общения. – М., 1983. – С. 49–59.

Published

2023-03-20