ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ ЗА НОВИМИ ЛІТЕРАТУРНИМИ ЧИТАНКАМИ ДЛЯ 3 КЛАСУ
Ключові слова:
програми, підручники, літературні читанки, аналіз, принципи, доступність, змістовність, наступність, перспективність, освітній процес.Анотація
У статті висвітлено особливості підготовка майбутніх учителів до роботи з новими літературними читанками для учнів 3 класу різних авторів. Подано порівняльний аналіз цих читанок із урахуванням вимог шкільної програми та відповідно до принципів доступності, наступності й перспективності, змістовності. Розкрито методику опрацювання народних та літературних творів, уміщених у підручниках з літературного читання.
Посилання
Державний стандарт початкової загальної освіти / Початкова школа. – 2011.– № 7.– С. 1–18.
Зимульдінова А. С., Проць М. М. Методика викладання української мови в початкових класах : методичні рекомендації / [Уклад. А. С. Зимульдінова, М. М. Проць] – Дрогобич : Посвіт, 2013. – 136 с.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1-4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2011. – 392 с.
Науменко В. О. Літературне читання. Підр. для загальноосвітніх шкіл. 3 клас / В. О. Науменко. – К. : Грамота, 2013. – 167с.
Савченко О.Я. Літературне читання. Українська мова. 3 клас : підручник / О.Я. Савченко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 192 с.
Савченко О. Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу / О. Савченко // Початкова школа. – 2015. – № 3.– С. 10–15.
Савченко О. Я. Методичний аналіз підручника «Літературне читання» для 3 класу : зміст, структура, методичні настанови / О. Я. Савченко // Початкова школа. – 2014.– №. 5. – С. 1–5.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори : У 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1977. – Т. 3. – 548 с.