НАВЧАЛЬНІ ІГРИ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.179140Ключові слова:
навчальні ігри; навчальний процес; комунікативна компетенція; майбутній учитель.Анотація
У статті розглядається один із активних методів навчання у ВНЗ – навчально-педагогічні ігри. Наголошено на важливості їх використання на уроках англійської мови з метою формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів.
Посилання
Жукова, Т.А. (2006). Дидактическая игра как значимый элемент подготовки специалистов. Инновации в образовании, 1, 132 – 137. Китайгородская, Г.А. (1988). Методика интенсивного обучения иностранному языку. Київ : Освіта. Когут, О.І. (2005). Інтерактивні технології навчання . Тернопіль: Астон.
Кремінь, В. (2013). Інноваційна людина як мета сучасної освіти. Філософія освіти. 1 (12), 7–22.
Леонтьев, А. Н. (1975). Деятельность. Сознание. Личность. Москва: Политиздат.
Лутковська, С.М. (2013). Формування екологічної компетентності майбутніх фахівців в аграрних коледжах : [навч. посібник]. Вінниця : ТОВ фірма «Планер». Павлюк, Ф. В. (2002). 200 ігор на уроках англійської мови. Тернопіль : Мандрівець.
Семенюк, М.П. & Яструб, О.О. (2012). Навчально-педагогічні ігри у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки, 24 (237), 110-113.
Стронин, М.Ф. (1984). Обучающие игры на уроке английского языка. Москва: Просвещение, 4 – 7.
Сухомлинський, В.О. (1977). Серце віддаю дітям. [вибр. тв.:В 5-ти т.]. Київ: Рад школа, Т.3, 5.
Ушинский, К.Д. (1990). Человек как предмет воспитания : опыт педагогической антропологи. [педагогические сочинения : в 6-ти томах]. Москва: Педагогика, Т. 5.
Федусенко, Ю.І. (2003). Пізнавати світ у грі. Іноземні мови в навчальних закладах. 1 (3), 78 – 84.
Хейзинга, Й. Homo Ludens. (1997). Статьи по истории культуры. Москва: Прогресс.
Щербань, П.М. (2004). Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах: [навч. посібник]. К.: Вища школа.
Schiffl er, L. (1980). Interaktiver Fremdsprachen unterricht . Stuttgart.