РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В НАВЧАННІ УЧНІВ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА
Ключові слова:
каліграфія; каліграфічне письмо; каліграфічна навичка; буква; письмо.Анотація
У статті з’ясовано та доведено важливість роботи вчителя під час формування каліграфічного письма в учнів початкової школи; доведено, що у початковій школі навчання з каліграфії проводиться на кожному уроці, зміст занять з каліграфії визначено тематикою уроку з української мови; обґрунтовано, що на уроках української мови учні початкової школи вправляються у розвитку окоміру, написанні букв за порядком ускладнення їх; визначено, що допомога вчителя має бути своєчасною і постійною під час формування каліграфічних навичок молодших школярів; педагог має привернути увагу учня до того, що йому вдається важче, мотивувати до самоконтролю, підібрати вправи, які формували навички письма.
Посилання
Воронова, Н. (2006). Підготовка руки дитини до письма. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підвищення ефективності логопедичної роботи в умовах здійснення дошкільної та початкової освіти». Херсон: Айлант, 19 – 23.
Луців, С. (2018). Забезпечення наступності у підготовці руки до письма дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу. Рідне слово в етнокультурному вимірі: зб. наук. праць. Дрогобич: Посвіт, 191 – 199.
Савченко, О. (1993). Урок у початкових класах: Навчально-методичний посібник. Київ. Освіта.