ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2018.137703Ключові слова:
комунікативна компетентність; комунікативні уміння; мовленнєва діяльність; професійна компетентність; інтерактивна технологія; комунікативна вправа; комунікативний тренінг.Анотація
Стаття присвячена одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога – формуванню комунікативної компетентності. Розкривається значення комунікативної компетентності вчителя для здійснення професійної діяльності; висвітлюються особливості та специфіка педагогічної комунікації. Автор окреслює основні завдання курсу «Лінгводидактичні засади формування комунікативної компетентності вчителя початкової школи, з’ясовує можливості комунікативних вправ і комунікативного тренінгу для формування професійно-комунікативної компетентності вчителя; ознайомлює з основними методами і прийомами навчання.
Посилання
Бібік, Н. М.(2004). Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики /[під заг. ред. О. В.Овчарук]. Київ: «КІ. С.», 47-52.
Державний стандарт початкової освіти. (2018). Взято з http:// nus.org.ua/ news/uryad-opublikuvav-novyj-derzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument/
Мамчур, Л. І. (2012). Перспективність і наступність у формуванні комунікативної компетентності учнів основної школи. Умань : Видавець «Сочінський».
Онищенко, І.В.(2012). Формування творчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки. Педагогіка вищої та середньої школи. Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 182-187.