ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ РУКИ ДО ПИСЬМА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УЧНІВ ПЕРШОГО КЛАСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2018.140230Ключові слова:
підготовка, підготовка до письма, діти дошкільного віку, мова, рухові навички, учень початкової школи.Анотація
У статті визначено умови забезпечення наступності у підготовці руки до письма дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу; з’ясовано, що оскільки в основі оволодіння письмом лежить формування рухової навички, просторової орієнтації, розвиток координованих рухів руки й ока, то підготовка руки дитини до письма здійснюється протягом усього часу її перебування в дошкільному закладі; у статті запропоновано вправи для підготовки руки до письма дітей дошкільного віку та дітей молодшого шкільного віку.
Посилання
Богуш А. (Ред.). (2007). Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: Підручник. Київ, Вища школа. 2. Бусел В. (Ред.). (2004). Великий тлумачний словник сучасної української мови. Київ, Ірпінь: ВТФ «Перун».
Воронова Н. (2006). Підготовка руки дитини до письма. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підвищення ефективності логопедичної роботи в умовах здійснення дошкільної та початкової освіти». Херсон, Айлант, 19-23.
Галкина В. & Хомутова Н. (1999). Использование физических упражнений по развитию мелкой моторики пальцев рук при коррекции нарушений речи у учащихся начальных классов. Дефектология, 3, 37-42.
Гончаренко С. (1997). Український педагогічний словник. Київ, Либідь.
Луців С. (2009). Формування мовної особистості засобами шкільної драми. Рідне слово в етнокультурному вимірі. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції. Дрогобич, Посвіт, 424-428.
Савченко О. (1993). Урок у початкових класах: Навчально-методичний посібник. Київ, Освіта.