FORMATION OF LANGUAGE PERSONALITY OF THE TEACHER PRIMARY SCHOOL IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING
DOI:
https://doi.org/10.24919/2411-4758.2017.110756Keywords:
компетентнісний підхід; особистісно-орієнтовний підхід; культурологічний підхід; мовна особистість; лінгводидактика; компетентність.Abstract
FORMATION OF LANGUAGE PERSONALITY OF THE TEACHER PRIMARY SCHOOL IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING
References
Барсукова Е. В. Языковая личность как категория исторической культурологии (на материале «Архива князя Воронцова»): автореф. на соискание ученой степени кандидата культурол. наук: спец. 24.00.01 «Теория и история культурологии» / Е. В. Барсукова. – М., 2007. – 22 с.
Бенвенист Э. Общая лингвистика / Э. Бенвенист. – М. : Прогресс, 1974. – 448 c.
Богуш А.М. Теоретичні й методологічні засади формування мовленнєвої компетенції дошкільника / А.М. Богуш // Педагогіка і психологія. – 2000. – № 1. – С. 5-10.
Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці/ Н.Дика // Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). – 2016. – № 2 (53). – С.32-36.
Изаренков Д. Базисные составляющие коммуникативной компетенции и их формирование на продвинутом этапе обучения студентов-нефилологов / Д. Изаренков // Русский язык за рубежом. – 1990. – № 4. – С. 54-60.
Костриця Н. М. Культурологічний підхід до формування мовної особистості майбутніх фахівців аграрної галузі / Н. М. Костриця // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. – 2013. – Вип. 9. – С. 703 – 710.
Кравченко-Дзондза О.Е. Символіка в образній системі західноукраїнської прози / Олена Кравченко-Дзондза // Рідне слово в етнокультурному вимірі: зб. наук. праць. – Дрогобич: Посвіт, 2015. – C.115-121.
Шевчук З. С. Проблема мовної особистості в сучасному мовознавстві / З. С. Шевчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск 12. – С. 238-240.