GENERALIZED METHODS OF ACTIVITIES IN THE COMPETENCE-LANGUAGE EDUCATION (Primary School)
Keywords:
subjective experience, project method, complex exercises, interactive methods and forms, refl ection, generalized ways of activities, intersubject integration.Abstract
The article deals with motivation, content and operational components of the Ukrainian language competency training based on consistent application of the system language and speech communications as a means of defining ways of forming generalized. It is shown that such training is aimed at development of students' desire for self-knowledge, self-active position to confirm comprehension and ideals of goodness, beauty, truth, love for the native and world culture.
References
Амонашвили Ш. Личностно-гуманная основа педагогического процесса / Ш. Амонашвили. – Минск : Университет. образование, 1990. – 560 с.
Бацевич Ф. С. Нариси лінгвістичної прагматики : монографія / Ф. Бацевич. – Львів : ПАІС, 2010. – 336 с.
Біляєв О. М. Лінгводидактика рідної мови : навчально-методичний посібник / О. М. Біляєв. – К. : Генеза, 2005. – 180 с.
Бондаревська Є. Гуманістична парадигма особистісно-зорієнтованого навчання / Є. Бондаревська // Педагогіка. – 1997. – № 4. – С. 11–17.
Варзацька Л. Українська мова й мовлення. Розвивальне навчання в початкових класах : навчально-методичний посібник. / Л. Варзацька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2012. – 360 с.
Варзацька Л., Кратасюк Л. Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованої освіти / Л. Варзацька, Л. Кратасюк // Дивослово». – 2006. – № 4. – С. 15–25.
Варзацька Л. О., Лобанчук О. А. Українська мова. Святині рідної землі. Інтегровані уроки рідної мови і мовлення 1–4 класи : Посібник для вчителя / Л. О. Варзацька, О. А. Лобанчук. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 304 с.
Гриценко Л. Основні ідеї інтерактивного особистісно-зорієнтованого навчання / Л. Гриценко // Завуч. – 2003. – № 15. – С. 15–17. 9. Ґудзик Н. Ф. Компетентностно-ориентированное обучение русскому языку в начальных классах (в школах с украинским языком обучения) / Н. Ф. Гудзик. – Чернівці : Видавничий дім «Букрек», 2008. – 496 с.
Жинкин Н. Н. Механизмы речи / Н. Н. Жинкин. – М. : Изд-во Академия пед. наук, 1958. – 369 с.
Костюк Г. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. Костюк. – К., 1989. – 460 с.
Краевский В. В. Основы обучения. Дидактика и методика : учебное пособие для студентов высших учебных заведений / В. Краевский, А. Хуторской. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 352 с.
Кратасюк Л. М. Інтерактивні методи в навчанні учнів 5–6 класів створювати тексти різних типів : монографія / Л. М. Кратасюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – 272 с.
Маслова Н. В. Ноосферное образование. Научные основы. Концепция. Методология. Технология / Н. В. Маслова. – М. : Институт холодинамики, 2002. – 338 с.
Паламар Л. М. Функціонально-комунікативний принцип формування мовної особистості : автореф. дис. … доктора пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання : українська мова» / Л. М. Паламар. – К., 1997. – 45 с.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе : выявление, развитие и реализация. [пер. с англ.] / Дж. Равен. – М. : Когито-центр, 2002. – 396 с.
Редько В. Г. Засоби формування комунікативної компетентності у змісті шкільних підручників з іноземних мов. Теорія і практика : монографія / В. Г. Редько. – К. : Генеза, 2012. – 224 с.
Савченко О. Ключові компетентності – інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа. – 2011. – № 8–9. – С. 4–8.
Скуратівський Л. В. Мотив як рушійна сила пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення мови / Леонід Скуратівський // Дивослово. – 2005. – № 2. – С. 2–4.
Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: В 5 т. – Т. 3. – К. : Радянська школа, 1977. – 670 с.
Токмань Г. Методи викладання літератури в їхній особистісній спрямованості на учня / Г. Токмань // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 43–48.
Ушинський К. Д. Питання навчання і виховання в початковій школі / К. Д. Ушинський / Вибрані твори : В 2-х т. – Т. 1. – К., 1972. – 217 с.
Фасоля А. Загальнонавчальні уміння в системі літературної освіти : інструмент, без якого не обійтися / А. Фасоля // Дивослово. – 2012. – № 10. – С. 2–8.
Холодна М. Формирование персонального познавательного стиля ученика / М. Холодна // Башмаков М. Теория и практика продуктивного обучения. – М., 2000. – С. 45–97.
Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному? : пособие для учителя (Педагогическая мастерская) / А. В. Хуторской. – М. : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с.