STUDY OF THE PROBLEM CONCERNS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN THE EDUCATIONAL PROCESS

Authors

  • Taras HAVRYLYSHYN

Keywords:

тривожність, емоційна напруженість, тривожні ситуації, дезорганізація діяльності, невротичні риси особистості, рівні тривожності.

Abstract

STUDY OF THE PROBLEM CONCERNS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN THE EDUCATIONAL PROCESS

References

Альманах психологічних тестів. – М. : «КСП», 1999. – С. 64–68.

Аракелов Н., Шишкова Н. Тривожність: методи її діагностики і корекції / Н. Аракелов, Н. Шишкова // Вісник МУ, сірий. Психологія. – 1998. – № 1. – С. 18.

Бабич Н.І. Особливості першого враження про іншу людину у молодших школярів / Н.І. Бабич // Питання психології. – 1999. – № 2. – С. 27.

Бітякова М.Р. Організація психологічної роботи в школі / М.Р. Бітякова. – М. : Досконалість, 1997. – С. 77–79.

Бреслав Г.М. Емоційна особливість формування особистості в дитинстві: норма і відношення / Г.М. Бреслав. – М. : Педагогіка, 1998. – С. 111–113.

Загальна психодіагностика: основи психодіагностики, немедичної терапії і психологічного консультування / під ред. А.А. Бодальова, В.В. Століна. – М. : Вид-во МІЛІГРАМУ, 1997. – 304 c.

Каган М.С. Світ спілкування: проблема міжсубʼєктивних відносин / М.С. Каган. – М. : Політіздат, 1998. – С. 37–38.

Козлова Е.В. Тривога – як одна з основних проблем, що виникають у дитини в процесі соціалізації / Е.В. Козлова // Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірка статей. – Ставрополь, 1997. – С. 18–30.

Матвєєва Л.В. Комунікативний акт в умовах опосередкованого спілкування / Л.В. Матвєєва // Вісник МУ. Психологія. – 1996. – № 4. – 30 с.

Хорні К. Наші внутрішні конфлікти. Конструктивна теорія неврозів / К. Хорні. – Лань, 1997. – С. 42–54.

Published

2023-03-20