ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЛІЦЕЇСТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2312-8437.43.159090Ключові слова:
навчальна діяльність, інтерактивні методи, проблемне, програмоване навчання, мотивація, творче співробітництвоАнотація
У статті розглядаються психологічні основи методів, які застосовуються у викладанні іноземної мови. Це стосується різних методик проблемного й програмованого навчання та деяких аспектів інтерактивних методів. Інтерактивні методи реалізують методологію співпраці й розв’язують завдання виховання у процесі навчання. Використання аналізованих методів у викладанні іноземної мови підсилює розвивальне навчання.
Посилання
Волкова Н.П. Педагогіка : навч. посіб. / Н.П. Волкова. – К. : Академвидав, 2007. – 616 с.
Маркова А.К. Формирования мотива учения : монография / А. Маркова, П. Мопис, А. Орлов. ‒ М. : Просвищения, 2000. – 412 с.
Педагогическая психология / под ред. Л. Регуш, А. Орловой. – СПб. : Питер, 2010. – 416 с.
Прометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Прометун, Л. Піроженко. – К., 2004. – 192 с.
Сколко Р. Мотиви в юнацькому віці / Р. Сколко // Психолог. − 2007. ‒ № 1. ‒ С. 12‒17.
Сухраменда Є. Особистісно зорієнтоване навчання ліцеїстів як чинник розвитку вмінь розуміння іншемовленневого тексту / Є. Сухраменда // Молодий вчений. ‒ 2017. ‒ № 4. ‒ С. 247‒250.
Чаговець Л. Динаміка мотивів навчальної діяльності у шкільному віці / Л. Чаговець // Психолог. ‒ 2008. ‒ № 10. ‒ С. 3‒7.
Шаповал Т. Розвиток індивідуальності і мотиви учіння в старшому шкільному віці / Т. Шаповал // Психолог. ‒ 2005. ‒ № 1. ‒ С. 3‒7.