ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО МОВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Володимир КОВАЛЬЧУК

Ключові слова:

компетенція, компетентність, початкова школа, підготовка, учитель, математика, знання, уміння, навички.

Анотація

У статті розглядається проблема підготовки учителів початкових класів до впровадження компетентісного підходу під час вивчення математики. Розкривається теоретична та практична підготовка учителів. До теоретичної підготовки належить ознайомлення учителів з поняттями «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід». Практична підготовка вчителя включає формування знань, умінь та навичок під час використання компетентісного підходу до навчання математики в системі сучасних вимог до мовної освіти.

Посилання

Бібік Н.М. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів. Школа першого ступеня: теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди / Н.М. Бібік. – Переяслав-Хмельницький – 2004 – Вип. 10. – С.18-26.

Бібік Н.М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Н.М. Бібік : Лід заг. ред. О.В.Овчарук. – К.: К.І.С., 2004. – 112 с. 3. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.: Ірпінь: ВТФ Перун, 2001. – С. 449.

Волкова Н.П. Педагогіка. Підручник / Н.П.Волкова.– К.: Академія, 2002.– 576 с.

Гаврищак Г.Р. Компетентність та ключові компетенції викладача ВНЗ // Матеріали регіонального науково–практичного семінару «Професійні компетенції та компетентності вчителя»/ Г.Р. Гаврищак. – Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2006. – 188 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко.– К.:Либідь, 1997. – 376 с.

Державний стандарт загальної початкової освіти // Початкова школа.– 2011.– № 8.– С.1–17.

Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И.А. Зимняя.− М.: Исследоват. центр проблем качества подгот. специалистов, 2004.− 40 с.

Ковальчук В.Ю. Професійна та світоглядо-методологічна підготовка сучасного вчителя: модернізаційний аналіз / В.Ю. Ковальчук. Київ – Дрогобич: Коло, 2004.–264с.

Ковальчук В.Ю. Методика викладання математики. Частина 1. Загальна методика викладання математики. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 “Початкова освіта” / Володимир Ковальчук, Оксана Жигайло, Олександра Шаран. – Дрогобич: Посвіт, 2012. – 152 с.

Маркова А. К. Психологический анализ профессиональности учителя / А. К. Маркова // Советская педагогика. – 1990. – № 8.–. 14-18.

Мюллер В.К. Новый англо-русский словар /В.К. Мюллер. – М.: Русский язык, 1999.

Пометун О.І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентісного підходу в досвіді зарубіжних країн // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В.Овчарук. – К.: К.І.С., 2004. – 112 с.

Савченко О.Я. Інваріантний компонент у підготовці вчителя початкових класів. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції: 1-2 квітня 2004 р. / Укл. Л.Л.Макаренко, М.С. Севастюк, О.П. Симоненко. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – С. 3 – 7.

Словесне оцінювання першокласників у початковій школі // Уклад.А.С. Зимульдінова, М.М. Проць, С. Луців. – Стрий, 2003.– 76с.

Хуторской А.В.Ключевые компетенции как компонент личностно– ориентированной парадигмы образовании/ А.В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – №2. – С. 58-64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-06