ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Володимир КОВАЛЬЧУК
  • Людмила СИЛЮГА
  • Наталія СТАСІВ
  • Любов БІЛЕЦЬКА

Ключові слова:

культура усного мовлення, математичні терміни, семанти- ка математичної мови, синтаксис математичної мови.

Анотація

У статті йдеться про умови успішного формування математичної культури школяра – свідоме розуміння змісту математичних понять, їхнє правильне термінологічне окреслення, точне вживання в мовленні. Доведено роль тривалого вправляння у виробленні навичок довершеного математичного мовлення. Акцентовано на вагомості умінь перекладати з природної мови на формалізовану і навпаки.

Посилання

Білоножко О. А. Формування усного та писемного навчання на уроках математики / О. А. Білоножко // Математика в школах України. – 2015. – №6. – С. 10–11.

Король Я. А. Математика в початкових класах : Культура усного і писемного мовлення / Я. А. Король. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2009. – 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07