ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2019.178203

Ключові слова:

навчання; виховання; дискусія; діалог; початкова школа; активні методи навчання.

Анотація

У статті визначено умови використання дискусії як методу навчання та виховання на уроках української мови у Новій українській школі; з’ясовано, що дискусія є важливим методом розвитку розумової діяльності молодших школярів, розвитку у них бажання вчитися та самореалізовуватися; доведено, що дискусія як метод навчання та виховання на початковій школі допомагає виявити різні погляди на певну проблему, або суперечне питання, вона залучає молодших школярів до активної співпраці на уроці, впливає на розвиток пізнавальних інтересів школярів, забезпечує збагачення лексичного запасу учнів, який необхідний для висловлювання думок як в усному, так і в писемному мовленні; уроки, на яких використовується метод дискусії, вчать учнів спілкуватися між собою.

Посилання

Дороз, В. (2008). Методика навчання української мови в загальноосвітніх закладах: Навч. посібник для студентів ВНЗ. Київ: Центр учбової літератури.

Дичківська, І. М. (2004). Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. Київ: Академвидав.

Єльникова, О. В. (2001). Інтерактивні методи навчання, їх місце у класифікації педагогічних інновацій. Імідж сучасного педагога, 3-4, 71-74.

Луців, С. (2013). Слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови. Рідне слово в етнокультурному вимірі, 516-522.

Хайруліна, Т. Г. (2001). Активні методи навчання та виховання. Відкритий урок, 1-2, 64-76.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-07