СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ
Ключові слова:
художньо-естетичні смаки, література рідного краю, літературні екскурсії, кейс-стаді, скрапбук.Анотація
У статті розглядається література рідного краю як один із засобів формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів. Автори статті пропонують авторське бачення вивчення літератури рідного краю у початковій школі, аналізують форми, методи і прийоми вивчення літературно-краєзнавчого матеріалу. Проаналізовано сучасний стан проблеми в методичній літературі та шкільній практиці, відібрано для вивчення у початковій школі твори письменників рідного краю. Доведено, що успішному формуванню художньо-естетичних цінностей в учнів початкової школи сприяє застосування системного підходу до літературно-краєзнавчої роботи в початковій школі.
Посилання
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи (зі змінами). – Тернопіль : Мандрівець, 2015. – С. 7–62.
Пасічник Є.А. Літературне краєзнавство в школі. / Є.А. Пасічник – К. : Радянська школа, 1965. – 136 с.