ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
комунікативна компетентність, молодший школяр, уроки української мови, мовленнєві вміння та навички, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.Анотація
У статті розглядаються наукові засади комунікативно-мовленнєвої компетентності молодших школярів; аналізуються шляхи вдосконалення і розвитку діалогічного мовлення в учнів початкової школи, умови формування в них умінь будувати монологічні зв’язні висловлювання на уроках української мови.
Посилання
Методика навчання української мови в початковій школі : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За наук. ред. М.С.Вашуленка. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 364 с.
Навчальні програми для загальноосвітніх навч. закл. із навчанням українською мовою. 1- 4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. – 392 с.
Савченко О.Я. Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу / О.Я.Савченко // Початкова школа. – 2015. – №3. – С.10–16.