ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2411-4758.2018.140232

Ключові слова:

елементи синтаксису; комунікативно-діяльнісний підхід; комунікативна компетентність; мовленнєвий розвиток; мовна особистість.

Анотація

У статті наголошено на важливості вивчення елементів синтаксису в початковій школі, необхідності здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання основних синтаксичних понять на уроках української мови. Зазначено, що основною одиницею зв’язного мовлення є речення, з’ясовано, що на уроках української мови в початковій школі проводиться систематична, цілеспрямована робота над засвоєнням молодшими школярами відомостей про речення. Підкреслено, що робота над елементами синтаксису спрямована на розвиток зв’язного мовлення учнів.

Посилання

Вашуленко, М. (Ред). (2010). Методика навчання української мови в початковій школі. Київ: Літера ЛТД.

Коваль, Г., Деркач Н., & Наумчук М. (2008). Методика викладання української мови. Тернопіль: Астон.

Машина З. (2017). Формування комунікативної компетентності учнів. Початкова школа, 9, 15-18.

На допомогу вчителеві початкових класів. 4 клас: навчальні програми. (2016). Київ, Освіта.

Пентилюк М. (1999). Наукові засади комунікативної спрямованості у навчанні рідної мови. Українська мова і література в школі, 3, 8-10.

Петрук О. (2012). Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин. Початкова школа, 10, 41-44.

Шелехова Г. (1998). Сучасні підходи до навчання рідної мови в загальноосвітній середній школі. Українська мова і література в школі, 1, 2-5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-02